Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Instalacja na olej rzepakowy/roślinny do silnika diesla :-)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Instalacja na olej rzepakowy/roślinny do silnika diesla :-)

    Prądu ile bierze k tylko nie podoba mi się wstawienie tego monitorka w miejsce nawiewu ,pomysł dobry ale nie praktyczne

    [ Dodano: Nie 06 Lis, 05 22:47 ]
    A oj na tych zdjeciach to nie RS chociazby po klimie można poznać

  • #2
    Instalacja na olej rzepakowy/roślinny do silnika diesla :-)

    Czy ktos z was miał doczynienia z czymś takim?

    Komentarz


    • #3
      Instalacja w silniku czy do wytwarzania tego czegos :?:

      Jak to pierwsze to mialem z tym stycznosc juz jakies 5-6 lat temu i to bylo rowniez w silnikach TDI, TDS i tym podobnych. W zwyklym klekocie jest to najlatwiejsze.
      Cala sprawa na Allegro rozchodzi sie oto ze oni chca podgrzewac to paliwo nawet w lecie bo uwazaja, ze sie nie zapali no i maja racje. Jest inna latwiejsza metoda - trzeba zalozyc odpowiednie koncowki wtryskiwaczy i bedzie po klopocie, ale tu sa koszta. Do tego mozna zalozyc drugi filtr bo w tym oleju 'frytkowym' czesto cos plywa :twisted:
      Tak wiec sciezka odkryta dobre kilka lat temu i w Polsce bedzie oplacalna do momentu gdy przywala na to akcyze i silniki na tym beda jezdzic, kwestia odpowiedniego podejscia. Systemy z Allegro maja drugi zbiornik paliwa, podobny system jak przy LPG. To tez mozna obejsc. W lecie nie bedzie problemu nawet z seryjnymi przewodami paliwowymi. W zimie juz troche gorzej dlatego trzeba by bylo zmienic te ktore sa na takie o srednicy wewnetrznej 1cm i wtedy wymagany jest podgrzewacz do paliwa. Mozna tez mieszac jedno z drugim i w zimie nie powinno byc problemow. W koncu taki 'Kujawski' to tak jak mineralny olej do silnika w zimie gestnieje :szeroki_usmiech
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        jak wygląda sprawa osiągów czytałem pare lat temu ze taki samochód jeździł co najwyżej 70km/h teraz pewnie pozmieniały sie technologie (jak czytam podgrzewanie itp) i wzrosły osiągi

        Komentarz


        • #5
          Predkosc minimalna zalecana na niemieckich autostradach to 80km/h a wiec juz te 10km/h auta jezdzily szybciej :P - to taki zarcik
          Auto jezdzilo i nie bylo z nim takich klopotow. Cala sprawa rozchodzi sie wlasnie o podanie paliwa do cylindra. Podamy (rozpylimy) zle to osiagi beda lipne. W Polsce tez mam kontakt na 'cudowny sposob' jazdy, ale nigdy nie ma czasu podjechac i pogadac co sie zmienilo
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Widziałem taką instalacje w Seacie Leonie 1.9 TDI AGR. Miał oddzielną bańkę w bagażniku na olej frytkowy i oddzielne przewody paliwowe filtry i wiele rórnych innych elementów. Nie zagłębiałem się w szczegóły bo mnie to nie interesi. Już mniłem instalację LPG w aucie i nie dam się namówić na tego rodzaju wynalazki. Jak ktoś chce to szczegółów mogę sie dowiedzieć bo ten gość zakłada takie instalacje a warsztat ma na mojej ulicy. Co do osiągów to ponoć pozostają bez zmian jak w normalnym AGRze

            Pozdr
            Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

            Komentarz


            • #7
              Ale czy taki olej frytkowy jest dostepny, bo ja go osobiscie niegdzie nie widziałem, a jak jest z jego ceną
              pozdrawiam

              Komentarz


              • #8
                Jak znajdziesz dojscie to olej bedzie. Kiedy bylo to mnie popularne litr takiego oleju mozna bylo kupic za okolo 1zl. Teraz poszlo to troche do gry i jest miedzy 1,5 a 2zl. Szukac tego mozna w roznych miejscach od przepalonego oleju po McDonald's (wymaga przefiltrowania, elementow stalych) do supermarketow, ktore sprzedaja to co nie poszlo z polek, do fabryk produkotow roslinnych(oleje, masla etc)
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  Arti23 to na zdjęciu na dole pod twoim podpisem to twój przebieg :?: bardzo ładny jak sie samochód po tylu kilosach trzyma?

                  Komentarz


                  • #10
                    przekroczyłem właśnie 250 tys. Autko jeździ jak ta lala. Jest cały czas serwisowane w ASO. nic poważnego sie w nim nie działo.

                    Olej frytkowy można kupić w każdrj hurtowni spożywczej w 5l pojemnikach w cenie około 1,7-2 zł/l.

                    Ciekawe tylko kiedy nałoża na niego AKCYZE. :evil:
                    Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Arti23
                      przekroczyłem właśnie 250 tys. Autko jeździ jak ta lala. Jest cały czas serwisowane w ASO. nic poważnego sie w nim nie działo.
                      congrats k k

                      Zamieszczone przez Arti23
                      Olej frytkowy można kupić w każdrj hurtowni spożywczej w 5l pojemnikach w cenie około 1,7-2 zł/l.
                      i na forach motoryzacyjnych tak jak teraz ludzie się wymieniają doświadczeniami na temat tankowania na różnych stacjach benzynowych, już niedługo będą się sprzeczać, że Kujawski lepszy, niż Bartek, a jak nie jest z pierwszego tłoczenia to lecą wtryski k :bigyellow :helm

                      Zamieszczone przez Arti23
                      Ciekawe tylko kiedy nałoża na niego AKCYZE. :evil:
                      kurna - przestań straszyć. fryty w McDonald'sie poszłyby w górę k :szeroki_usmiech ko
                      była mocna Octa, a jest konik
                      Greckie Delikatesy

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Arti23
                        przekroczyłem właśnie 250 tys. Autko jeździ jak ta lala. Jest cały czas serwisowane w ASO. nic poważnego sie w nim nie działo.
                        weź mi powiedz ile oleju (silnikowego) pali na setke czy wogóle go pali?

                        apropo tematu oleju spożywczego:
                        "miałam ci ja silnik lecz go zmarnowałam z pierwszego tłoczenia oleju nie miałam
                        na kujawskim smarz na kujawskim jedź"

                        jak nałorzą akcyze na olej to bedą musieli banderolki zakładać :lol:

                        Komentarz


                        • #13
                          rozumiem, ze to chodzi o zuzyty olej spozywczy?
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz


                          • #14
                            weź mi powiedz ile oleju (silnikowego) pali na setke czy wogóle go pali?
                            Od wymiany do wymiany ( 15 tys. km) mam stan. Przy wymianie leje pod max i przed kolejną wymianą mam trochę wiecej niż min.

                            Pozdr
                            Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez szkoda
                              rozumiem, ze to chodzi o zuzyty olej spozywczy?
                              Rowniez na takim, mozna by bylo jezdzic. Olej jako taki nie traci swoich wlasnosci, a patelni wylewamy go bo jest zanieczyszczony.

                              Bede musial podrazyc ten temat, bo moj kontakt w sprawie bio paliwa ostatnio nie odzywa sie
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Arti23
                                Od wymiany do wymiany ( 15 tys. km) mam stan. Przy wymianie leje pod max i przed kolejną wymianą mam trochę wiecej niż min.

                                Pozdr
                                to dobrze sie trzyma (wkońcu to diesel kręcie sie o połowe wolniej niz benzynówki i zurzywa sie wolniej) szkoda ze nie wiem ile dokładnie jest litrów oleju silnikowego miedzy poziomem minimalnym a maksymalnym na bagnecie do sprawdzania poziomu

                                silnik sie ma dobrze, a jak zaiweszenia przeżyły 250 tyś km polskich dróg

                                Komentarz


                                • #17
                                  W dieslu od max do minimum jest z tego co pamietam 1l. W Toledo w benzynie 1.8 na bagnecie chyba nawet pisze ile dolewamy.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Panowie napiszcie mi na priv gdzie mozna nabyc taki olej rzepakowy nabyc w okolicach Stolicy.
                                    i wasze doswiadczenia na Forum z tym olejem
                                    kto ile juz orzejechal itd.
                                    znalazłem kilka wytwórni ktore sprzedają rzepak ale w duzej ilości to znaczy 2000l
                                    w cenie 4800zł z dowozem czyli 2.4zł/litr
                                    ewentualnie olej pofrytkowy z cenie 1.8zł/litr

                                    ale ilosci te są wciąż za duże
                                    prosze o wszelkie informacje, poniewaz uważam że jest to przyszłość diesli
                                    szczegolnie po dzisiejszych wiadomosciach z radia o podwyżce paliwa
                                    podejrzewam ze juz w październiku benzyniacy bedą płacić piątaka za litr
                                    pozdrawiam i czekam na wszelkie wasze doswiadczenia i namiary

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      szkoda ze nie wiem ile dokładnie jest litrów oleju silnikowego miedzy poziomem minimalnym a maksymalnym na bagnecie do sprawdzania poziomu
                                      zazwyczaj około litra

                                      silnik sie ma dobrze, a jak zaiweszenia przeżyły 250 tyś km polskich dróg
                                      zawieszenie jest ok. wymieniono parę elementów. ale to standard. zaden samochód nie wytrzyma takiego przebiegu bez remontu. dużo jeżdżę na trasach, trochę po niemczech wiec zawias nie dostaje tak w tyłek. trochę wnętrze mi się telepie ale na razie jest Ok. nie wiem tylko co jest? zaczą skrzypieć mi fotel kierowcy. Byk ze mnie żaden całe 73 kilo wię nie wiem co jest. moze ktoś teżmiał taki problem ??
                                      Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Panowie - polecam zaglądnąć na 403 Forbidden można co nieco poczytać i sie dowiedzieć. Gdzieś znalazłem niemiecką firme, która oferuje dokonanie przeróbki 1.9 TDI za 760 Euro.
                                        POzdro - Pit

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Artykuł jest w sumie o podatku na olej rzepakowy, ale jest cytowany właściciel firmy przerabiającej auta do zasilania olejem. Nie ma adresu ani nazwy firmy. Może ktoś z Bydgoszczy cos będzie wiedział po przeczytaniu artykułu.

                                          WP Finanse - wiadomości gospodarcze i finansowe

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X